Wednesday, February 27, 2008

The Armory

I really like the Armory. I like being able to look at the "recommended upgrades" and check out what my guildmates and friends are up to. It breaks the monotony of work when I can use my couple of "quota-time" minutes to bypass the firewall and look at the beautiful purples that I want...

So it's sad when it doesn't work for me.

Oh yeah, I said that yesterday.

RIGHT that's what I'm here for.

PROOF that yesterday it said I had last been updated January 1st (not the 16th), 1970


Hmm... I should have changed it to my Melee stats, and been in catform. Rawr. Oh well... instead you can see that in my Mostly PvP gear I have 28 bonus damage and 80 healing yay! No wonder I heal like crap...

2 comments:

Softi said...

lol... just... lol! been playing long time huh? :P

Tigersoul said...

Yes indeedily doodily. I have been playing for NINE YEARS more than I have been alive...

I'm pretty amazing I guess?